نوشتن یک صفحه درباره ما مناسب در لپ تاپ

اهمیت صفحه درباره ما و نحوه نوشتن آن

فرقی نمی کند چه کسب و کار دارید و در چه صنعتی فعالیت می کنید، یکی از صفحاتی که هنگام راه اندازی وب سایت تان، طراحی می کنید، صفحه درباره ما است. معمولاً این صفحه را در سایت های مختلف تحت عنوان هایی مثل درباره ما، ما کی هستیم، داستان ما، مأموریت ما و… می بینیم. به هر حال این صفحات همگی برای یک هدف طراحی می شوند و آن هم چیزی نیست جز اینکه بگوییم: «ای بازدید کننده عزیز، ما دقیقاً کی هستیم و چه کاری برای شما انجام می دهیم!».

زمانی که یک بازدید کننده از وب سایت شما دیدن می کند، اولین جایی که برای کسب اطلاعات بیش تر درباره شما و کسب و کارتان می گردد، صفحه درباره ماست. چیزی که الان داریم می بینیم، این صفحه در بیشتر وب سایت ها برای خالی نبودن و به نوعی یک اجبار طراحی می شوند و طراحان و مدیران وب سایت ها و کسب و کار چندان برای این صفحه ارزشی قائل نیستند. در حالی که همانطور که گفتیم، این صفحه می تواند اعتماد بازدید کنندگان وب سایت شما را جلب کند و بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند. پس چیزی که سعی در انتقال آن داریم این است که در این صفحه به معرفی کسب و کارتان و خودتان بپردازید، داستان تأسیس برندتان را بگوئید، اینکه کی هستید، چه کاری انجام می دهید، چگونه انجام می دهید را در این صفحه با بازدیدکنندگانتان به اشتراک بگذارید.

صفحه درباره ما چیست؟

مشکل اصلی اکثر صفحه درباره ما کسب و کارهای مختلف این است که طراحان و مدیران از قبل برای این صفحه برنامه ریزی نکرده اند و به نوعی آخر سر به نوشتن این صفحه و آن هم برای خالی نبود می پردازند. نهایتاً با چند خط سرسری درباره شرکت سر و ته این صفحه را هم می آورند.

اما یک صفحه درباره ما واقعی و فکر شده چگونه است؟ یک صفحه درباره واقعی و حساب شده بر روی برگ برنده های برند شما و نقاط فروش شما تأکید دارد، شما بایستی بر روی مشتری کنجکاوی که به سایت شما وارده شده و به دنبال کسب اطلاعاتی درباره شماست، اولین تأثیر قوی خودتان را بگذارید.

تحقیقات بر روی اعتماد مشتریان، حاکی از آن است که خریداران و مشتریان خدمات شما، به صفحه درباره ما سر می زنند تا درباره برند شما و افرادی که پشت خدمات و محصولات شما هستند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. شما در این صفحه بایستی به کنجکاوی مخاطبین خود پاسخ دهید و به آنها در اینکه به شما اعتماد کنند یا نه، کمک کنید.

همچنین خریداران و مشتریان خدمات شما، به اهداف و مأموریت های کسب و کار شما علاقمندند. دوست دارند بدانند که شما چه اهدافی در سر دارید و آیا خدمات و محصولات شما با اهداف آنها همخوانی دارد یا نه؟ اینجاست که یک مشتری تصمیم می گیرد از خدمات و محصولات شما استفاده کند یا نه!

برخلاف لندینگ پیج ها یا همان صفحات فرود، صفحه درباره ما، فضای ایده آلی برای درج تعدادی از اهداف کسب و کارتان است:

  • داستان کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، بگوئید چی شد که شروع کردید.
  • از دلایل خود برای ارائه خدمات و مشتریان خود بنویسید.
  • کسب و کار خودتان و نحوه ارائه خدمات و تولید محصولاتتان را توضیح دهید.
  • بگذارید مشتریان شما را ببینند، مدیر و موسس کسب و کارتان را و تیم پشت کسب و کارتان را به مشتری نشان دهید. بگذارید مشتری از شما تصویر واضحی داشته باشد.
  • ترکیبی از محتوای که مشتری را قانع کند، در این صفحه قرار دهید. (از ویدئو گرفته تا لینک به پست های وبلاگتان که تصویری واضح به مشتری شما می دهد.

خلاصه بگوییم، صفحه درباره ما، محلی برای بیان داستان تأسیس برند شماست، جایی برای رو کردن برگ های برنده تان، صفحه فروشی برای پاسخ به کنجکاوی ها و مهم ترین سوالات مشتریان جدیدتان. چرا مشتریان جدید باید به شما اعتماد کنند؟ چرا باید از شما خدمات بگیرند؟ چرا باید از شما خرید کنند؟ در صفحه درباره ما وب سایت خود پاسخ دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.